Welcome to my blog :)

rss

Sunday, January 17, 2010

MASKULIN FEB 2010...IN MARKET NOW!



Taddaaaaaaa!!! Inilah cover MASKULIN untuk isu FEBRUARI 2010...Di mana aktor bakat baru, SHAHZ JASZLE, terpilih sebagai penghias cover MASKULIN kali ini. Memang sesuai arr sesangat sebab dia tengah naik, dan muka dia memang romantik gitu..kahkahkah.. Personalnya, menjalani sesi fotografi dengan Shahz, biar pun hanya utk 2 jam, mamat ni seorang yang polite dan friendly. Kira ok lah dari seorang aktor yang diva tu...penah jadik cover Maskulin gak. Ops! Sapa? Mana leh kasik tau..syyyy...naya kang kena saman..Hahahaha...

Dan ini isu kedua di bawah seliaan aku sepenuhnya (sementara aku mengambil alih tugas editor selama 2 bulan..cukuplah 2 bulan! cukup!)... Walau pun aku cukup berpuas hati dengan cover, isi kandungan (artikel & layout) tetapi aku tak terlepas dari membuat kesilapan. ya..kesilapan teknikal yang berpunca dari kecuaian. Aku admit kesilapan itu....Tapi nak buat camner....cuma lepas ni..aku kena bertambah alert dan detail. Belajar dari kesilapan....Insyaallah!

0 comments:

Post a Comment