Welcome to my blog :)

rss

Tuesday, January 19, 2010

Day 2 as penghuni TMC!

Hari kedua aku berada di TMC...Bangun pagi..kepala berat semacam...mungkin sebab malam tadik tido tak lena...beralih tempat 1 hal...agak bising pun masalah gak... pepagi around 7am, nurse masuk check blood pressure...peh! low lah plak..72! pastu 9am dtg lagik....naik 93. ok sket....so pas breakfast aku decide utk jenjalan kat bawah...pegi 7E..beli coklat cadburry, biskut, metro n air. Dari dok sangap kat bilik jer... so XTVT hari ni...nothing...selain dok ngadap Internet and type story... around 2pm Dr.Soong jenguk. Memula dia suruh discharge dulu then another 1 week datang mengadap balik. Then baru dia tgk nak operate ke apa...ak e naaaaa doktor ni...semalam cakap sah2 ligament aku koyak... dah lah sakit, main soh pegi-balik plak. then aku ckp arr, kena bikin skg jugak sebab aku ada major project in this march... major project? ala projek kak namdoblas arr...ops...nanti x leh mention sini dulu. then dia cakap sok dia ada major case, so tgk thursday camner...aku ckp kalau gitu discharge jelah..khamis aku mai balik...terus he said, "NO! better u stay here. u'll run here or there if u discharge today!"...cet gitu lah plak..Ok stay lagik!

Petang ni angah sefamily dtg ngan mak ayah sekali..Happy kejap aku..yelah dapat jumpa peluk cium ngan 4 kiddo yg notty n cute (cam mak lang dia kaannn..ahahahaha).... Tengok lah gambar dorang ni, siap baring2 atas katil aku...Abg siap ckp nak duduk temankan aku, x nak pegi skola. pastu memain kat playground dpn bilik aku....tapi dorang kat sini tak lama..ayah x berapa sihat (dia just kasik alasan Jammed padahal bkn dia yg drive..), xpelah janji datang.....memang rindu tahap gaban kat dorang. sama rindu kat Tiger, kucing aku gak. Mesti Tiger pelik mana arr aku kan..sbb kalau aku xde, dia akan port kat meja aku...


Seronok landing sambil makan coklat.










Ayah-Emil-AbgNgah (luper plak snap pic mak-angah)

0 comments:

Post a Comment