Welcome to my blog :)

rss

Wednesday, January 20, 2010

DAY 3 @ TMC...

Malam tadik....aku naik angin ngan ah soh merangkap roomate aku ni... jam 10.30pm aku dh tarik selimut...dia pun dh berbungkus tetiba ada member dia dtg... dah depa pakat gebang till 12.30am..mau aku x naik angin.... x respect langsung....terus aku kuar bilik pi kaunter n ngadu kat nurse...nurse terkejut sbb dia xtau ah soh tu ada visitor...terus kena balik...sbb waktu melawat till 10pm jer... pas nyonya lorat tu balik, baru aku bleh tidoq ngan aman. Ah soh tu mmg hampeh giler...sudah arr suka buang angin kuat...pastu main selamba sidai underwear dlm toilet..dia tatau ke toilet tu sharing? haram jadah betoii..nasib baik dia dh discharge pagi tadik..aman hidup aku...

Ok apa xtvt aku hari ni? Cam 2 hari lepas...ngadap TV + internet....nak membongkang tengahari, mata tak bleh lelap plak. Isyy pelik..kalau kat umah, sure dah terbongkang elok jer pas Zuhur.. Ni langsung x bleh lelap... emmmm...

Petang, my BFF-HAZLENNY- datang bersama coklat Cadburry, dia mmg tau aku suka coklat masa tension...ahaks...So dia lepak sampai kol 8pm... Suppose dia nak temankan aku sok, tapi disebabkan Amir (probably mamat ni dtg), terus dia cancel..kuakuakua...alamak beb! apa salahnya dedua teman kan aku..dari mak ayah aku teman kan, aku takot aku nangis jer..hahahah..biasak arr aku kan sensitip! hahahahah....



-Yummy!-THX BEB!



-This is my loyal and adorable BFF..single & available!Hehehe-

So around 8.30pm, aku dah ada roomate baru...Benggali! kuakuakua..tatau muda ke tua.... adeiii...takdak Melayu ke? isy bukan nak racist....tp lebih comfort kot....takpelah...asal dia x kacau aku sudeyyy!

Sok kena puasa..ops...puasa tapi dorang akan kasik breakfast jam 7am...after that, i cannot eat till an operation is done.....isyy...berdebar2 plak...dup dap...dup dappppppp...kebaaabooommm!

0 comments:

Post a Comment