Welcome to my blog :)

rss

Sunday, January 24, 2010

Home sweet home...finally!

Day 6 @ TMC...9am pegi fisio...wat latihan kaki..uhuks.


Ni latihan jongkang jongkit namanya..hehehe..

Then 10am Dr.Soong datang jenguk, wat dressing and he ask me...."U want to stay here or go home?"....secara sepantas kilat aku jawa, "Go home!"...dia gelak....dia kata ok tapi 28/1 ni aku kena check up...So sekali lagi (dah banyak kali sebenarnya) dia remind aku supaya jangan berjalan (tanpa tongkat). restkan kaki. buat exercise kaki dan dia nak tengok good news dalam masa 4-6 week... mungkin aku akan kena wat MRI lagik (kena admitted 1 malam arr jawabnya) untuk result... Ok..bla..bla..bla..settle secara urusan...

Sayonara PEARL WARD...nurse2 dia baik gila...May GOD bless u all!



HOME SWEET HOME...

Dan tergambar wajah gumbira mak ayah bila tengok aku balik...hehehe....dan mak bagik warning keras "Hah! Jangan nak berjalan2, nak apa cakap kat mak..." Ni lah masa nak bermanja! Chewaaahhh (Ijot, ko jgn jeles ek....hahahaha)...Ayah pun sempat practice tongkat aku, dia ckp teknik aku bertongkat salah...hahahaha...melompat2 katanya...uhuks.

Seronok bila dah balik kat rumah....Tiger pun rindu kat aku...dia melekat jer kat umah..hehehe..ok....6 week on MC...apa mau bikin? Jeng..jenggg...jengggggg!

Hopefully sharp 4-6 week (aku harapkan 4 week jer) aku fully recover...tak fully pun at least 80% recover untuk aku lenjan big project this upcoming march...ops tak bleh reveal skg..tunggguuuu......




Nota Kaki : Kawan? Kawan ek...emmm....Biar aku mengomel dalam hati sajalah....Hanya aku & Allah saja yang tahu...

0 comments:

Post a Comment