Welcome to my blog :)

rss

Tuesday, February 16, 2010

Spending my quality times with my beloved family...

Dah masuk minggu ke 4 aku tersadai kat rumah. Boleh dikatakan 24 hours a day aku just melepak je...Even aku tetap buat keja kat umah (No MC for FOC okay), tapi memang banyak gak masa terluang. Inilah peluang aku berehat puas2 selepas 10 tahun bekerja. Yelah sebelum ni paling lama aku MC 2 minggu masa excident tahun 2005, then 2008 MC seminggu sebab chicken pox. then ni paling lama....6 week! Peh..puas gilaaaaa! Aku pun rasa berat badan aku dah naik...hahahahah...

Dan inilah peluangnya aku bermanja dengan emak. sejak aku 'sakit', mak memang jaga aku gila2...seronok dibuatnya tapi dalam masa yang sama aku kesian gak kat emak sebab kena buat keja rumah sorang2, sebelum ni kalau aku ada kat umah, aku mewajibkan diri aku utk tolong dia apa2 yang patut. Cuma masa ni, x banyak benda yang boleh aku tolong melainkan keja2 yang duduk2 jer....

Time CNY ni, bila EG balik cuti seminggu & anak2 buah aku balik Subang, rumah aku cukup meriah. Yelah kalau tak asyik berempat jer kat umah kan (ayah-mak-aku-adik). bila dah reamai camni, memang kalut n meriah dengan ragam anak2 buah aku.. Menceriakan suasana...Aku suka ngan suasana ni. Ok. Apa lagik nak tulis...tak tahu! hahaha..




2 budak notty...Helmi & Hakimi

Kak Nam...Emily with Atok


Ni ler budak over betul..bukan besday dia...tp dia yang sibuk nak tiup lilin. Emil Huzaimi

Cian besday boy, Helmi...adik dia sibuk tiup lilin.
INilah insan yang paling aku sayang & sanjung...emak aku ler! I love u mummy!

0 comments:

Post a Comment