Welcome to my blog :)

rss

Friday, February 12, 2010

Sisipan di malam yang hening...

Tangga-tangga ke pintu bahagia (Alleycats)



Mana silapnya arah yang aku jejaki



Yang ku temu hanya pintu sepi


Dalam keriuhan ku rasakan kekosongan


Jiwaku dahaga kasih sayang




Masih tak bertemu yang kucari dulu


Hati masih berlabuh


Dalam langkah perjalanan terkeliru


Hilangnya arah tuju



Sungguh lama terpisah pandangan


Sejak detik akhir pertemuan


Jauh meninggalkan dirimu dan diriku


Terpisah bersama waktu



Sejauh mana sekalipun aku berlari


Ingatan padamu menghantui


Aku tak mengerti dan tidak ku mampu lagi


Menahan gelora hati ini



Ingin ku kembali ke jalan yang dulu


Aku rindu padamu


Moga dibukakan semua pintu-pintu


Untuk ku bersamamu




Ingin aku mendaki semula


Tangga-tangga ke pintu bahagia


Mencari cahaya cinta yang sebenarnya


Antara aku dan dia

















0 comments:

Post a Comment