Welcome to my blog :)

rss

Saturday, February 27, 2010

Saya Sayang Mak Saya! :)

27/02/2010...

Hari ni birthday insan yang paling aku sayang dalam dunia ni...sapa lagik kalau bulan emak aku... Halimah Bt.Haji Othman B. Dani. Hari ni emak genap 60 tahun. Hari ini aku sanggup spend sejumlah wang yang sangat besar untuk membelikan hadiah utk mak (dan seisi keluarga). Walau pun spend tahap itu, aku rs masih belum cukup atau pun x kan penah cukup sama dgn pengorbanan emak membesarkan anak2...emak yg penyabar & tabah. Emak yg sporting & memahami anak2. Yang terbaik memang emak!

Dan berkongsi harijadi dengan emak ialah cucu pompuan sulungnya (the one n only so far), Nur Emily Hidayu atau kakak. Hari ni kakak genap 5 tahun. Makin keletah, petah, bijak, dan....dah makin besar anak dara ni...ahahahha....so petang tadi together2 potong kek dgn nenek.. ini bukanlah sambutan harijadi besar2an. just biasa2 jelah potong2 kek, ni lah yg budak2 suka kan. dan kek yg simple jer...ready made... ok lah....AKu rs mahu aku nangis kalau tulis pepanjang pasal emak kesayangan aku. satu-satunya mak aku...tiada galang ganti....Sayang emak sangat2....

Aksi mak (ops seksi plak..ahaks) mencuba pengurut kaki Gentell ni buat pertama kali bagi perasmiannya...



Emak & Emily....Sori kakak, simple jer kek nya... mak lang x sempat nak carik kek barbie Doll lah...


Tiramisu cake...simple jer...

0 comments:

Post a Comment