Welcome to my blog :)

rss

Monday, June 21, 2010

Dia muncul lagi...

Flashback....Last week...emmm..Khamis if i'm not mistaken. Dekat persimpangan trafik light menuju ke Glenmarie, i saw someone. yeah someone. Someone who drove MPV...Suzuki i guest... he looked from the rear mirror.. damn! my heart beat getting  faster... Alamak! Someone.. must be 'S'... Hahaha... yes...I'm rite! Then a day after, i've read about him in newspaper... Emm..ok...nothing to say lah..



But today... tiba-tibaaaa... Dia menjelma secara realiti di opis ku! Hahahaha... tengah bersembang dgn Managing Editor ku, tiba-tiba pandangan ku tertancap ke arah seseorang. Dan seseorang itu seakan memandang tepat ke arah ku! Jarak antara 100 meter....tapi aku yakin, pandangan mata kami saling bertembung. But... tak tegur pun. Aku blah dari situ dan 5 min kemudian aku kembali ke tempat sama dan dia masih disitu... Dan sekali lagi dia memandang...OMG! Aku terkaku, terkedu, terkelu...dan...chiow again! Adakah dia masih mengenaliku? Yeker? Now flashback to year 2003... when i was with REMAJA... and he one of TV's crew... covering my big event, rasa cam tak penah sembang, just eye contact. Tapi akhirnya bersembang biasa2..pastu..damn! malas nak citer.

Then 2 years ago, dia datang ke opis ku. Itu 1st time jumpa kembali selepas beberapa tahun MIA. Tapi aku sure dia tak perasan kewujudan ku.. Sbb aku escape macam angin lintang pukang. Why? Why should i afraid to stand in front of him. that's my secret, no need to reveal all the things la! In the same time, i've meet him again near TV3, dia tengah driving. Adoiiii!!! Suratan atau kebetulan?

Then again..today...yelah..kebetulan kan...Takde apa pun. Tapi kelibatnya sangat menganggu tumpuan aku... Sangat menganggu hatiku... Oh tidakkk!!



Footnote : Today genap 8 tahun arwah Atok, Haji Othman Dani pergi takkan kembali. Al Fatihah. Miss atok so much!

0 comments:

Post a Comment