Welcome to my blog :)

rss

Sunday, July 18, 2010

Akhirnya aku ada jugakkk!


Tadaaaa.... Now i'm Blackberry user! Akhirnya aku terpengaruh jugak selepas dipromote sakan oleh big boss aku, Fir.. Dia yang begitu beriya2 suruh aku beli BB ni... Sebenarnya aku tak pernah pakai handphone jenama lain selain dari Nokia. Ni ler 1st time aku guna jenama lain.. Tapi not bad lahhhh... Utk Bb ni jugak, aku sanggup tukar service provider dari Maxis ke Digi. Sebabnya pakej Maxis lebih mahal. Aku bukannya heavy user, so tak perlu spend a lot of money on that! Kalau Digi, pakej unlimited service for internet just RM68. kira affordable la.. servis pun ok.. so far, puas hati.. la ni dok terpikiaq nak top up aksesori.. tunggu gaji! Aku dah aimed capdase kaler purple!!! Atau pun paling ok pun, popmyberry la. cuma tak berkesempatan nak ke sana jer lagik sebab masalah parking.. hahaha...

0 comments:

Post a Comment