Welcome to my blog :)

rss

Sunday, November 7, 2010

Happy 34th birthday to HIM....

07th November 2010..birthday dia ke 34 tahun. Dulu aku pernah berjanji untuk tidak menulis mengenai dia lagi. Terlalu banyak catatan mengenainya di 'rumah lama'. Tapi entahkan mengapa..di saat ini...ingatan kembali terbang melayang... mengingati sebuah memori yang tercipta 11 tahun yang lalu. Cuma tak perlu untuk mengungkapnya sekali lagi.. Cukuplah sekadar mengingatinya di hati...




Nota Kaki : Cinta Dalam Hati...

TANGGA-TANGGA KE PINTU BAHAGIA

Mana silapnya arah yang aku jejaki

Yang ku temu hanya pintu sepi

Dalam keriuhan ku rasakan kekosongan

Jiwaku dahaga kasih sayang

Masih tak bertemu yang kucari dulu

Hati masih berlabuh

Dalam langkah perjalanan terkeliru

Hilangnya arah tuju

Sungguh lama terpisah pandangan

Sejak detik akhir pertemuan

Jauh meninggalkan dirimu dan diriku

Terpisah bersama waktu

Sejauh mana sekalipun aku berlari

Ingatan padamu menghantui

Aku tak mengerti dan tidak ku mampu lagi

Menahan gelora hati ini

Ingin ku kembali ke jalan yang dulu

Aku rindu padamu

Moga dibukakan semua pintu-pintu

Untuk ku bersamamu

Ingin aku mendaki semula

Tangga-tangga ke pintu bahagia

Mencari cahaya cinta yang sebenarnya

Antara aku dan dia




1 comments:

biarlah bL0g berbicara said...

so sweet...=)

Post a Comment